Bedrijfs Onroerend Goed

Bedrijfs Onroerend Goed

Bij PVM Notarissen kunt u ook terecht voor het opmaken van een koopovereenkomst en de leverings- en/of hypotheekakte met betrekking tot de aan- of verkoop van een bedrijfspand of een beleggingspand. Hoewel de notariële documenten (de leverings- en/of hypotheekakte) in de basis hetzelfde zijn is de werkwijze vaak net iets anders. Het is belangrijk om goed te kijken naar de fiscaliteit van het pand. Is er overdrachtsbelasting of omzetbelasting van toepassing. Schakel vooraf altijd een belastingadviseur in of ga een vooroverleg aan met de belastingdienst als niet duidelijk is in welk fiscaalregime het pand valt.

Op het moment dat u zakelijk een pand in eigendom wenst te krijgen, is het ook van belang dat de verkopende en aankopende entiteit (bijvoorbeeld een B.V.) alles op orde heeft met betrekking tot de vertegenwoordiging, de statuten, alsook de inschrijving in het UBO-register van de Kamer van Koophandel van deze entiteit.

Ben jij de collega die
wij zoeken?

Ben jij sociaal, een teamspeler en heb je goed inzicht?
Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij zoeken iemand die niet alleen goed samenwerkt, maar ook een fijne collega is en een prettige gesprekspartner voor onze cliënten én voor onze verwijzers, zoals accountants en administratiekantoren.

Lijkt het je leuk om ons team te versterken? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar ons toe. We kijken uit naar je reactie!